آشنایی با اوراکل


اوراکل، ارائه دهنده جهانی پیچیده ترین نرم افزارهای کاربردی و زیرساختی با قابلیت  ابری جهت استفاده سازمانها و شرکتهای بزرگ می باشد و همواره در راستای  توانمندسازی آنها گام برداشته است.

اوراکل کسب و کارها را قادر می سازد در سفر خود را از دنیای سنتی به دنیای متحول شده دیجیتال گام های بلندی بردارند و با استفاده از ابزارهای این شرکت قدرت رقابت و توانمندیهای خود را افزایش دهند. به همین صورت در جهت کاهش ریسک ها و یکپارچه سازی اطلاعات گام بردارند.

اوراکل به مشتریان کمک می کند تا مدیریت استراتژیک را در سازمان پیاده سازی نمایند و بتوانند با استفاده از ابزارهایی که در اختیار مدیران ارشد و مدیران میانی قرار دهند اطلاعات شفاف تری از کسب و کار ارائه نمایند.

برنامه های کاربردی اوراکل ویژه  سیستم عامل ها، وزیرساختهاست و این شرکت در زمینه هایی از جمله هوش مصنوعی (AI)، یادگیری ماشین، blockchain و اینترنت اشیا (IoT) -در راه هایی که تمایز در کسب و کار را ایجاد می کنند پیشرو می باشد.

شرکت اوراکل در سراسر جهان 430،000 مشتری سازمانی در اختیار دارد در 175 کشور جهان که این سازمانها در زمینه های مختلف از نرم افزارهای این شرکت استفاده می کنند. بیش از یک هزار نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS)، از جمله نرم افزارهای برنامه ریزی منابع، عملکرد سازمانی، عملکرد مدیریتی، مدیریت زنجیره تامین،مدیریت سرمایه انسانی می باشد.

اوراکل در دهها صنعت مختلف مشغول بکار می باشد و نرم افزارهای سازمانی به آنها ارائه می دهد در زمینه های آموزش- خدمات مالی- علوم بهداشتی- هتل ها- خرده فروشی- صنایع آب و برق فعال می باشد. ابزارهای اوراکل شامل : سرور برنامه ، برنامه هایی جهت توسعه و استقرار برنامه های کاربردی، تجزیه و تحلیل کسب و کار، پایگاه داده، ابزارهای مدیریت پایگاه داده، انبار داده، پلت فرم برنامه های کاربردی، پایگاه داده NO SQL، اتوماسیون بازاریابی، Fusion Middleware ، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین و…می باشد که در سازمانهایی به شرح زیر استفاده می شود:

مشتریان ORACLE شامل :10 تا از 10 شرکت برتر در زمینه هوا فضا، 20 تا از  20 خط هوایی برتر دنیا،20 تا از  20 خودرو ساز برتر دنیا،20تا از 20 بانک برتر دنیا، 9 تا از 10 شرکت برتر دنیا در زمینه کالاهای مصرفی،20 دولت از 20 دولت برتر دنیا در زمینه پیاده سازی دولت الکترونیک و….

اوراکل بنا دارد در سال 2017 به میزان 6.7 میلیارد دلار در زمینه تحقیق و توسعه هزینه کند که عمدتا در زمینه هوش مصنوعی و تکنولوژی اینترنت اشیا می باشد.

تماس با ما

تهران - شهران - فلکه دوم - خیابان یکم - خیابان شیخ الاسلامی - پلاک یک - واحد یک

---

درباره ما

شرکت فناوران هوشمند کارنو بعنوان یکی از معدود شرکت های فعال در حوزه پیاده سازی نرم افزار با استفاده از تکنولوژی شرکت اوراکل بوده و بیشترین تجربه ما در زمینه فعالیت با ابزارهای Oracle ADF – Oracle BPM و Oracle Database می باشد